Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 farklı noktada aşure ikramı gerçekleştiriyor. Etkinliklerin 15 Temmuz’a kadar devam edeceği bildirildi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında hazırlanan aşureleri vatandaşlarla buluşturmaya başladı. Aşure dağıtımlarının ay boyunca kentin 19 ilçesinde devam edeceği bildirildi.
İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Aşure Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, günün birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirtti.
Batman Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Trafik Komuta ve Kontrol Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa Batman Valisi Ekrem Canalp, protokol üyeleri ve kamu kurumlarının temsilcileri katıldı.
Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, biriktirdikleri ambalaj atıklarını Sıfır Atık Market’e teslim ederek geri dönüşüme katkı sağladı. Etkinlikte öğrencilere sıfır atık ve geri dönüşüm konusunda bilgilendirme yapıldı.
Bursa Gemlik Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında Hisar Mahallesi 243. Sokak’ta asfalt serim çalışması gerçekleştirdi.
Diyarbakır’da Şehit Ali Gaffar Okkan Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) 32. Dönem Mezuniyet Töreni düzenlendi. Eğitimi başarıyla tamamlayan 360 polis memuru mezun olarak Türk Polis Teşkilatı’na katıldı.
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel gölge oyunu Karagöz ve Hacivat’ı çocuklarla buluşturan “Karagöz Konsere Gidiyor” müzikali, 2026 tiyatro sezonunu tamamladı. Müzikal 21 gösterimde 6 bin 696 çocuğa ulaştı.